poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Wstęp, tudzież pierwszy post ;)

Witam ;)
Na tym blogu będę dzielić się swoimi spostrzeżeniami, tym co mnie ciekawi, interesuje, zadziwia, intryguje, wkurza, tym co wydaje się być dla mnie niepojęte lub niezrozumiałe.
Znajdzie się tutaj także na pewno kawałek mojego życia, mojej monotonnej egzystencji.
Czasem będę umieszczać rysunki, zdjęcia... co tylko mi się nasunie na myśl.
Tak naprawdę założyłam tego bloga, gdyż ciekawią mnie... ludzie ;) Tak, ludzie, jedni są złożeni a z drugich można czytać jak z kartki papieru. Nie ukrywam, że większość postów będzie właśnie o tematyce związanej z ludzkim zachowaniem, odczuciami, i całą paletą innych przypadłości, można więc powiedzieć, że  będę poruszała tematykę psychologiczną. Zgadza się, lecz nie zrozumcie mnie źle, jeśli moje zdanie będzie zupełnie inne niż Wasze lub niezgodne z psychologicznym punktem widzenia. Nie można narzucać innym własnych poglądów. Wszyscy ludzie są inni, każdy ma własne zdanie na dany temat. Moje może się nie zgadzać z Waszym, ale to o niczym nie świadczy ;) Chcę po prostu przedstawić swój punkt widzenia.
No dobrze, troszkę się rozgadałam, ale nie napisałam jeszcze niczego o sobie...
Mam na imię Paulina, właściwie bardzo lubię swoje imię, nie mogłabym wyobrazić sobie siebie jako Martyny lub Julii albo jeszcze kogoś innego :D Obecnie mam 17 lat, urodziłam się na południu Polski, nie podam miejscowości, gdyż cenię sobie anonimowość w internecie, tym bardziej, że rzucam się w głęboką wodę, ponieważ nie znam żadnego z przyszłych czytelników ;P (Taki skrót myślowy, mam nadzieję, że zrozumiały :D)
Uwielbiam słuchać muzyki, oczywiście mam swoje ulubione zespoły, ale nie będę ich wymieniać, gdyż nie chcę na samym początku martwić się o to, że ktoś nie zaakceptuje faktu, iż słucham takiej muzyki a nie innej, tolerancja w dzisiejszych czasach niestety zanika coraz bardziej. Lubie także czytać książki, oglądać filmy, grać na psp. (takie typowe życie nastolatka) Moim ulubionym kolorem jest czarny, czerwony i fioletowy ;D Wierzę w to, że z czasem, gdy wzrośnie liczba widzów tudzież czytelników będę mogła wplatać coraz więcej informacji o sobie ;) Huh, teraz to się dopiero rozpisałam :D

Kilka ostatnich słów:
Wiem, że mój blog wygląda jakby należał do osoby, która lubuje się w różowym lecz tak nie jest, postaram się zmienić kolory na blogu jak najszybciej ;)
To już chyba wszystko co chciałam przekazać na dzień dzisiejszy, popracuję jeszcze trochę nad wyglądem strony. ;)
Do zobaczenia w następnym poście.

4 komentarze:

  1. Z chęcią będę czytac twoje przemyślenia i spojrzenia na świat. I postaram się komentować każdy opublikowany post! Zapraszam również na moje blogi-opowiadania o różnej tematyce. Mam nadzieję, że ci się spodobają i wyrazisz swoją opinię: autostrada-do-piekla & requiem-dla-snu & mysterious-curse Wszystkie na bloggerze ;) Pozdrawiam gorąco DemonFromMars

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że chcesz poruszyć tematykę, na którą ludzie są najbardziej uczuleni ale podoba mi się, że chcesz o tym pisać. Wiesz sama chciałam też ruszyć tą tematykę, ale zrezygnowałam bo moi znajomi mają link do mojego bloga i wyszło by na to że ich obrażam. Mam nadzieję, że dodasz dziś notkę. Werka ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło tu u Ciebie. Też lubię poruszać taką tematykę i cieszę się, że nie jestem w tym sama ;) Zapraszam do siebie, jeśli chcesz zobaczyć co i jak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaciekawił mnie twój blog, więc z chęcią będę go czytać ^ ^`

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odważyłeś/łaś się napisać cokolwiek, i zostawić po sobie ślad, niby nic, ale dla mnie znaczy bardzo dużo ;)